1st Balcony night

Po celém týdnu, kdy jsem byla zavřená doma a jen jednou mě navštívil Navra, aby si odnesl HIMYM, do které je teď celá seriálová obec zblázněná, a abychom prohodili pár slov o probíhajích prázdninách, jsem byla Davem vytažena na Stodolní. Potkala jsem se s druhou částí zdravého jádra (první částí jsme my s Marky, Terkou, Zeldou, Puleczkem a Gogym :)) a zjistila, jak probíhají čí prazdniny. Obešli jsme pár klubů, ale nikde nebylo po našem tak jsme to s Navrou po půlnoci zabalili a šli koukat na HIMYM :D
Soboty jsem se nemohla dočkat - měli se totiž vrátit kluci z tábora (viz. první čtvrtina prázdnin). Celý den jsem byla na trní, zkoukla dva filmy atd. atd. a "ty potvory" dorazili až večer.  Konkrtétně přišla samozřejmě Marky, pak přijel Zelda s Kuřetem, pozvali jsme vedlebydlícího, šuplík uklízejícího Gogyho, pak dorazil i Puleczek a na hradě jsme se potkali s Kišou a Jančou. "Na hradě" myšleno na Slezskoostravském hradě, kam jsme  zašli zkouknout předtsvanení letošního divadelního workshopu Sen noci svatojánské. Ze známých tváří se nám předvedla Adélka, Verčaafro, Míša,.... Představení bylo..ucházející. Jak někdo řekl - na to, že to je za 14 dní je to mega dobrý. Souhlas. Po cestě domů nás značně ubylo, kluci si nakoupili jako správní puberťáci lahváče a mířilo se k nám. Doma jsme se měli v plánu opet koukat na HIMYM, ale kluci u toho synchronizovane usínali, tak jsme se přesunuli na balkón a proběhla první z (řekla bych) mnoha "BALCONY NIGHT". Pohodka s hudbou z notebooku, nejakým tím jídlem a pitím,...nikdo už neví v kolik se šlo spát. Ráno následovaly jako obvykle lívance a pomalý rozchod domů. Řekla bych, že další povedený víkend. 
Fotodokumentace bohužel není :o((