A little bit busy weekend (continuation)

No…neděli po „taneční“ sobotě trávil CHLAPEC o5 v kruhu rodinném. A tak SLEČNA dopoledne využila nepřítomnosti rodičů a prolenošila ho. Odpoledne strávila s přítelkyněmi na Slezskoostravském hradě. Na tomto blogu, myslím, ještě není zmíněna SLEČNINA oblíbenost divadla, ale myslím, že to časem určitě sami poznáte. Na hradě hrál sbor Národního divadla moravskoslezského činohru s názvem Hadrián z Římsů. A to si prostě trojice kamarádek (SLEČNA, Evka a Marky) nemohla nechat ujít. Aktivní organizátorka Marky přibrala ještě dvě spolužačky a vyrazilo se na hrad. Představení bylo více než krásný! Prostě super. Vynikající herci (př. pan Polák, pan Hruška, pan Sedláček nebo pan Hájek a pan Fišar), báječná atmosféra, skvělé počasí, dostatek sluníčka, ochlazující zmrzliny:o), prostě všeho... Jednoduše pěkné odpoledne, přesně takové jako kdysi s holkama bývalo nespočetněkrát často. (Teď už moc takových víkendů a dnů nebývá, prtž SLEČNA má CHLAPCE, Evka má školu a Marky má rodinu. – To jsem to pěkně shrnula, že?:o)) SLEČNĚ toto krásné odpoledne nakonec kapinku zkazil fakt, že CHLAPEC přestože se snažil si udělat čas, nakonec nepřijel. Ale svět se kvůli tomu nezhroutil, SLEČNA stejně hned po přestavení spěchala domů za navrátivšími se rodiči…
SLEČNA->CHLAPCI: Ten den jsem opravdu hodně chtěla abys přijel, prtž jsem tě neviděla už tu sobotu předtím. Ale věděla jsem, že jsi se fakt snažil, a že bys mě nenechal v pekle samotnou a sám zůstal v nebi:o) Lúbim ťa:o*