Promiň, Bochťo!

Dalším dnem, kdy se něco dělo byl čtvrtek. SLEČNA spěchala s Markétkou ze školy rovnou do Českého rozhlasu. O tom jsem se zde sice také ještě nezmínila, ale je to (řekla bych) velkým slečniným koníčkem. Nahrávání pro rozhlas. Za rok bylo odvysíláno cca 7příspěvků, které napsala a nahrála SLEČNA. Samozřejmě, že to není jen její soukromá aktivita. Každou neděli takto můžete slyšet nějakého studenta ostravských středních nebo základních škol. Své již přečetly samozřejmě i Evička a Marky, atd. Ale popravdě řečeno SLEČNA má na svých bedrech za rok příspěvků nejvíc (:o))! No a tento týden opět chyběly nějaké článečky na příštích pár neděl a tak Markétka a SLEČNA spolehlivě nastoupily. Každá přednesla za mikrofonem své dvě dílka. Ty byly uloženy do „archívu“ a o budoucích nedělích budou odvysílány… A to jsou ty výjimečné chvíle, kdy je na sebe SLEČNA i hrdá

No a po práci zábava. SLEČNA se doma otočila na podpatku a vyrazila s CHLAPCEM do Poruby. Na bowling. Ti dva už spolu na bowlingu byli myslím potřetí, možná i počtvrté, teď nevím. Vždycky to zorganizuje Miška z chlapcovy třídy (za což ji díky!) a vždycky je to super akce. Sice když tak vzpomínám, mám pocit, že se družstvu SLEČNY a CHLAPCE, které čítá ještě úžasného kamaráda Stanika, nepodařilo nikdy vyhrát:o( SLEČNA se vždy tak v půlce hrozně naštve, jelikož ji strašně štve, že jí to nejde. Ale pak už se blíží konec, vidina pizzy a klidného posezení a ona se pomalu uklidňuje:o) Tentokrát jich byl docela velký počet, vesměs samí třeťáci, pár partnerů třeťáků:o) Chtěla bych se podělit fotečkama, ale jsou jen dvě. A ještě ke všemu takové trochu neprofesionální, ale alespoň si uděláte obrázek o dvou členech úžasného týmu a poznáte, že jsem se neflákali, ale opravdu hráli:o)


1st player - Standa in action:o)

 
2nd player - SLEČNA in action:o)

Jak jsem se již zmínila, po bowlingu následovala návštěva pizzerie. Počet zúčastněných byl sice menší, někteří i v mírně společensky unaveném stavu (zdravím Capitána!:o)), ale zábava pokračovala a jako bonus čekalo i naplnění bříšek:o) I z restauračních zařízení máme nějakou tu dokumentaci. Například tohle…


…to je Míša, chlapcova spolužačka a slečnina kamarádka,
která tuto úžasnou akci rozjela.
A vedle ní Vojta, neboli Bochťa, bývalý chlapcův spolužák.
Loňský školní rok strávil v Americe a teď zase machří na Hladnově.
Od SLEČNY dostal na bowlingu pěstí…
jí se nedařilo ve hře a Vojtovi zrovna ano,
a ještě ke všemu ryl (v dobrém) do CHLAPCE,
tak SLEČNA na okamžik ztratila nervy a…jednu mu vrazila.
Ale vzápětí, po domluvě CHLAPCE se mu omluvila a bylo jí to líto.
SLEČNA -> VOJTOVI: Opravdu promiň Vojta, jen mi to ujelo.
Měla jsem trošinku po krk tvých řečí, ale už jsem si zvykla!
Jsi vlastně úplně v pohodě guy:o))




A tady jedna společná fotka SLEČNY a CHLAPCE z pizzerie.

SLEČNA->CHLAPCI: Lásko, děkuji za krásný večer na bowlingu a promiň, že mi to moc nešlo:o/ A taky promiň, že jsem dala Vojtovi! Lúbim ťa:o*