Brainstorming

*proč se někteří přátelé do všeho stále pletou? Zvlášť ti, kteří se nemůžou plést, tak jak byste chtěli?!
*Proč někteří přátelé, na které nemáte náladu, prtž vám ublížili, si s vámi chtějí povídat každý den?! A jiní, se kterými byste chtěli trávit celý čas, za vámi už nikdy nepřijdou??
*Proč si člověk tak oblíbí komunikaci přes ICQ, prtž tím může zadarmo komunikovat kdykoli se svým miláčkem, ale ono nejde zaboha poznat jestli jste to mysleli ironicky, mile, vyčítavě, starostlivě, nebo rozmrzele??!!
Já chápu, že takové šedesátiřádkové věci, obsahující na začátku každého řádku PROČ jsou velmi nevyspělé a bla bla bla, ale tak když ono to někdy člověka napadá, že?? Sakra, proč?

Každý se těší na prázdniny..no já teda nevím jestli to bude zas taková sláva. Bude to úplně jiný koloběh než normálně. Lépe řečeno žádný koloběh. Teoreticky se může vydařit skvěle Praha..ok.. ale co pak???????? Uuuuaa, bojím! Možná možná nějaká pěkná dovolená s kotětem…ale taky dlouhé odloučení, když budu MUSET do Brna… A nemám brigádu…prtž jsem líná a as každou příchozí nabídkou nespokojená… A prostě mě prázdniny zase tak echt nelákaj. Prtž nevím co se bude dít, prtž se bojím.

*proč divadla nehrají i o prázdninách?? To je strašná škoda!!

*proč se tak strašně snažím s těmi známkami, když to stejně k ničemu není?
*proč musí stát cestování apod. tolik peněz?
*proč mi má přítelkyně vyčítá, že pláču a že mám smutné, zklamané, depresivní up-daty? No a??? To snad vadí? Ať to nečte, když se jí to nelíbí.

Miláčku..víš, že jsem teď ve třídě jako vaše gonšorova Marťa:-/ přesně tak jak říkáš…
Máme ve třídě skvělé slečny…ale nějak jsem si během let uzavřela k nim cestičku. Vůbec máme skvělý lidi, ale já si cestičku nějak neotevřela, nenašla, uzavřela, ke všem…pfff…smůla… Pozdě. Kdo pozdě začíná, sám sobě škodívá…
S otevřenými cestičkami k potenciálním přátelům, bych možná ani z těch prázdnin neměla takový strach.

Nemám ráda závist. „Závist je nejhloupější ze všech neřestí, neboť nepřináší nic.“ Já jsem hodně závistivá. A porovnávající. Chyba. Chyba. Chyba.

* proč existuje chlapský egoismus, o kterém vždycky tak divně mluví Ivka? tak nadřazeně, dospěle, přechytrale...

Miluju svoje kotě….
Mám ráda své přátele…hm..kamarády (Better)
Nemám ráda tonic…
Mám ráda ovoce..
Nesnáším rajčata..
Mám ráda divadlo….někteří lidé říkají, že milují divadlo..je mi blbé to říkat! Mám ráda divadlo..
Nemám ráda některé vlastnosti mých kamarádek a kamarádů…
Vážím si některých svých spolužáků…
Jsem pyšná na svoje letošní vysvědčení… (chybí mi chvála za tuto snahu…za 6let na gymnáziu jsem neměla nikdy vyznamenání)
Bývá mi často smutno….
Ráda čtu, poslední dobou málo čtu..
Ráda píšu, poslední dobou málo píšu..
Mrzí mě, že jsem nepochopila poslední Verunčin up-date (chápu, že nejsem jediná)

*proč je těžké mluvit? Mluvit pravdu.

Chtěla bych kočičku…
Chtěla bych hodně věcí…
Mám velké sny..
Ne, mám malé sny - oproti jiným lidem
Chybí mi PŘITELKYNĚ Magda :-* :-*

*Proč je tak těžké mluvit pravdu?


I want a hug. I often want a hug. Big hug. I want caress.
However they dont have mood to hug me, to caress me... 
Who are they? Everybody!