Bez skrupulí

co dělám špatně že jsem všechny ztratila?
S evičkou kdysi pořád nějaké akce, 600sms měsíčně, a ted si nemáme co říct.
A markétkou se bavím jen o matematice a zsv. a nic už o nich nevim. obou.
každá má svuj svět. možná společný. v něm lidi. ne mě.
Tomášek můj miláček - nejlepší časy jaké kdy byly a teď neni nic. 
neni nikdo.
holé zdi
tmavý displej telefonu
nula nepřijatých hovorů
nula nových zpráv
nula nových emailu
nula komentářů
nebliká obálka icq
nevim nic o touhách mých kamarádek
i když dříve jsme věděla každé drobnost
nedostávám pusu od svého přítele
i když dříve jsem..ani už nevim
nevim
možná proto že muj přítel se zakoukal do jiné slečny
a ted sám neví co by chtěl
moje kamarádky se zakoukaly do jiných kamarádek
a kamrádů
a já už jsme tak zoufalá že holčičí problémy řeším s ondráškem
kterého chudáka trápí mnohem závažnější věci než si jen já dovedu představit
THANKS
a pak po 10minutách s peťou prtž ona je prostě jen ukecaná
a tady holé zdi
a ticho
a occupied
s Prison break
a výčitky
a strach
uaaaaaaaaaah
a všichni upadají (flegmatická spolužačko, ahoj) 
jiní už přemýšlí nad Vš
i když jsou ve třetáku
a já závidím
a směju se jim zárověn
a nedělám autoškolu, prtž na to nemám
prtž se bojím pracovat
prtž jsme shy
a ještě si na tom zakládám
ŠPATNÁ VÝCHOVA!
kam se podělo štěstí a láska a obejmutí?
miláčku...
netrápím tě!!
ty netrápíš mě
jsme přece silná!
silnější
NEPLÁČU
a proč bych nemohla?
jindy říkáš "plač!"
tvůj zájem šel jinam, nebo se schoval strašně hluboko tam kam já vidím jen ve chvílích kdy ty máš na krajíčku a koukáš do prázdna, nevíš co a jak říct, jen v těch chvílích mluvíš tak že já vím že mě ještě potřebuješ!
a ty to víš
a já nevim nic o Evičce
chtěl ajsem jit s ní na Poprask
a obejmout ji tam jako to dělají peroxidové barbíny
a říct že jsem strašně ráda že ji zase vidím
a všechno ji povědět
ale ona měla moc práce
vlastní život, se ta práce jmenuje
tuhletu práci už má dneska každej
zvláštní fenomén
proč jsem si taky jeden "vlastní život" sakra někde nepořídila?
nemusela bych si nějakej pořád vysnívat
a pak se divit že tao tak není ve skutečnosti
jak se mohlo všechno takhle zhroutit
ty šťastný měsíce
kam jste šli?šly?
já už nemůžu hledat a čekat až se vrátíte..
nemůžu..
nejsou síly..
zásoby vyprodány..
prázdno
Není krásnějšího komplimentu než "škoda že jsem Tě nepotkal později"
děkuji
talentování chápou
povrchní nepochopí nikdy
bez práce nejsou koláče
proč mám pocit, že makám?
a hladovím?
selfish
a já se tak snažila
poslouchtejte Ondru
má pravdu
ticho
holé zdi
prázdno